top of page

פצפוצי אורז ועוגיות מקרון


איך אומרים פצפוצי אורז ביחיד? פצפוץ אורז? נו טוב, נעזוב את המילה המצחיקה הזו בצד ונגיע לת'אכלס - מלית עם פצפוצי אורז!


למה כן להשתמש בפצפוצי אורז:מוסיף נפח למליתרכיב זולממתן את המתיקות של המליתניתן לקצץ את הפצפוצים במעבד מזון אם רוציםתוסף ללא גלוטן, משתלב עם מליות פרווה גם כן, ובעצם עם הכל

למה לא?אין סיבה למה לא



למה החלטתי לנסות הפעם מלית פצפוצי אורז? לא באשמתי, הייתי בסופר, בזמן שחיפשתי חטיף סניידרס בטעם דבש חרדל (ממכר לגמרי הדבר הזה), אריזת פצפוצי האורז פיצפצה אליי, והחלטתי שצריך לנסות את הפצפוצים האלה בתוך העוגיות.

אז כך עשיתי... המסתי שוקולד, עירבבתי עם חלב, חמוציות ופצפוצי אורז ושמתי בתוך מקרונים. בגלל צורת הפצפוצים המלית לא נראית כמו ממרח וקשה לזלף אותה, במצב הזה אם רוצים אפשר לשים את המלית שמכינים במעבד מזון.בלי קשר למקרונים, אפשר להשתמש בפצפוצי אורז לכל מיני קינוחים אישיים שיש בהם רכיבים מתוקים מדיי, הפצפוצים חסרי הטעם מוסיפים נפח וממתנים מתיקות.

 


מה המתכון אתם שואלים?אתם יכולים לערבב פצפוצי אורז עם מה שבא לכם ובאיזה יחס שבא לכם, העיקר שבסופו של דבר המלית לא תצא מתוקה מדיי - כי המקרון כבר מספיק מתוק, וכמו כן שלא תצא מלית לחה מדיי, כדי שהמקרון לא ייהרס. אם אתם מערבבים עם ממרח, מומלץ להמיס אותו קודם בבאן מארי, כדי שיהיה קל לערבב אותו עם המקרונים.


 


אין גבול למליות שניתן להכין עם פצפוצי אורז, טעם הפצפוצים נייטרלי, ולכן הוא משתלב עם הכל


בתיאבון! ! !






 

 

 

 

Yorumlar


bottom of page