top of page

מלית אינסטנט פודינג למקרונים


 


עוד לא פגשתי בן אדם אחד שלא אוהב עוגת ביסקוויטים קלאסית, ובצדק. זו עוגה שאי אפשר לטעות בה, הקרמים מורכבים מהאינסטנט פודינג האהוב והפשוט להכנה. המיקסר עושה בשבילנו את העבודה, אנחנו רק צריכים לשטוף כלים (כי שום דבר לא מושלם). לא, זה לא פוסט שחורג מתחום המקרונים, זו הייתה רק הקדמה לכך שגם במקרונים אפשר להשתמש באינסטנט פודינג בשביל מילוי טעים. העובדה שזה קל להכנה, זול ונגיש עושה את הסיפור לכיף ביותר.

בעוגת ביסקוויטים רגילה, מכינים אינטסנט פודינג עם שמנת, חלב ואבקת אינסטנט. אך מכיוון שאנחנו לא רוצים מילוי שיהיה נוזלי מדיי למקרונים אז לא השתמשתי בחלב, רק בשמנת.

אז איך מכינים?השתמשתי במיכל שמנת מתוקה250 ג' (זה שבמחיר מפוקח) ו-3 כפות שטוחות של אינסטנט פודינג. הקצפתי אותם והוספתי סירופ תות נחמד שמצאתי באיזה חנות אפייה:


 

 


ברוך בורא המיקסר, הטעם יוצא מושלם ואי אפשר לטעות כי זה הכי פשוט בעולם.

הפעם הוספתי סירופ תות, אבל אפשר להוסיף כל מה שמתאים לקערת המיקסר, רק להשתדל שזה לא יהיה מתוק מדיי, כי כמו שחפרתי בשאר הפוסטים, הציפוי של המקרונים די מתקתק, אז אנחנו לא רוצים מילויי מתוק מדיי.

ניתן ואף רצוי להוסיף חמאה בטמפ' החדר כשמקציפים את השמנת והפודינג במיקסר.

 

 

לפני שבוע וחצי תהיתי בדבר סוגיית צבעי מאכל טבעיים, מפה לשם הגעתי לאיזה עמוד אינטרנט שבו כתוב שכמעט בכל המאכלים המעובדים ואפילו כאלו שלא, שמים צבעי מאכל... קצת מבהיל, אבל אכיל :)

בשביל הצחוקים ניסיתי להכין מקרונים עם כורכום (חשבתי שייצאו לי מקרונים צהובים עם צבע מאכל טבעי). אמנם המקרונים יצאו כמו שמקרונים צריכים להיות, אבל הצבע לא היה צהוב צהוב חלק. ומה לגבי הטעם? הפעם זה טוב שאי אפשר להריח את התמונות, עוגיות מקרון וכורכום הם לא חברים... אני אמשיך עם הכורכום רק בבישולים, לא בקינוחים...







 


 


 

אינסטנט מילוי טעים למקרונים

Comments


bottom of page